Head ühingukaaslased!

Alanud nädal tõi mulle ootamatu ja jalustrabava telefonikõne. „Helistan teile Marketingi Instituudist. Mul on suur rõõm teatada, et teid on valitud nädala Turundustäheks“.

Minul käis peast läbi, et kas  see ongi nüüd nn tüngakõne või on kätte jõudnud 1.  aprill.

Järgnevas vestluses selgus, et tegemist täiesti tõsiselt võetava ettevõtmisega. Nimelt käivitas Marketingi Instituut kevadel turundusraadio, kuhu on kaasatud oma ala parimad praktikud turunduse,  müügi- ja mainekujundusega seonduvalt.Iga nädal antakse Turundustähe diplom nädala parimale turundusteole. 42. nädala Turundustähe kandidaadid olid Eerik-Niiles Krossi ja Edgar Savisaare valimiskampaaniad, Soome hiiglasliku hamburgeri reklaam ning raamatukogupäevade ajal ellu kutsutud bussiraamatukogu. Nädala Turundustäheks kuulutati ERÜ, kes lugemisharjumusi propageeris uudsel viisil.

Tunnustus on alati meeldiv, rõõm on seda suurem, et olime kõrvuti niivõrd suurte ja tuntud  tegijatega. Saadud tunnustus on seda hinnatavam, et ERÜ on vabatahtlik ja õhinapõhine, tegutsedes praktiliselt olematu eelarvega. Meie tegemisi märgatakse, märgatakse seda, et tegutseme püsivamate väärtuste nimel ja seda tunnustatakse. Raamatukogupäevad on aeg, kui raamatukogud ka meedias rohkem kajastust leiavad. Viimastel aastatel on 4-5 intervjuud, nii ka seekord (Kuku, ERR kultuuriuudised, Terevisioon), pressiteated on levinud trükisõnas (Maaleht ja mitmed maakonnalehed) ning virtuaalses meedias.

Iga õnnestunud ettevõtmise taga on inimesed. Nii ka seekord on ERÜ tunnustuseni viinud paljude inimeste ühine töö. Siinkohal tänan ühingu juhatust, Anneli Seppa ja Kristina Paid, Kalju Tammarut Hoiuraamatukogust, kes varustas bussiraamatukogud kirjandusega ning otseloomulikult koostööpartnerit bussifirmat Sebe.

Õnne ja edu meile kõigile!

Katre Riisalu
Eesti Raamatukoguhoidjate Ühingu esinaine